آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

شعار مرگ بر پوتین مجاز شد



پوتین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
فیسبوک و اینستاگرام انتشار محتوای خشونت آمیز علیه سربازان روسی و پوتین را مجاز دانستند.

به گزارش بهارنیوز، شرکت «مِتا» اعلام کرد برای کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام «در برخی کشورها»، در چارچوب تهاجم به اوکراین، انتشار محتوای خشونت‌آمیز علیه مقام‌های روسیه و سربازان روسی از جمله شعار «مرگ بر پوتین» و «مرگ بر متجاوزان روسی» آزاد است.

 

این تصمیم بی‌سابقه شرکت متا، به عنوان غول فناوری در عرصه شبکه‌های اجتماعی، در سومین هفته از تهاجم نظامی روسیه به اوکراین اتخاذ شده و با سیاست ممنوعیت نفرت‌پراکنی در پلتفرم‌های آن در تناقض است. این تغییر سیاست «موقت» خواهد بود.با این حال، سخنگوی متا تاکید کرده است که انتشار چنین محتوایی علیه «غیرنظامیان روسیه» به‌هیچ‌وجه مجاز نیست.

 

علاوه‌ بر امکان انتشار شعار خشونت‌آمیز علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، شرکت متا به کاربران خود اجازه داده است تا علیه الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس، هم شعارهایی مشابه منتشر کنند.

 

گزارش‌ها پیش از آغاز تهاجم به اوکراین حاکی است که روسیه حدود ۳۰ هزار نیروی نظامی را در خاک بلاروس مستقر کرده و در هفته‌های اخیر، چندین مرتبه با ارتش بلاروس مانور نظامی مشترک برگزار کرد.

 

در پی تهاجم روسیه به خاک اوکراین در دو هفته گذشته سیل تحریم‌ها به سوی مسکو سرازیر شده، تا آنجا که بر اساس آمارها، این گسترده‌ترین رژیم تحریمی تاریخ است که تاکنون علیه یک کشور استفاده شده است.

 

آمارها همچنین نشان می‌دهد که از زمان آغاز تهاجم نظامی روس‌ها به اوکراین در بیش از دو هفته گذشته تاکنون، بیش از دو میلیون شهروند اوکراینی آواره شده و به کشورهای همسایه گریخته‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------