آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

بایدن: پوتین یک دیکتاتور قاتل است/ مخالفت پلوسی با اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین



بایدن و پوتین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه حمله لفظی تندی کرد و او را یک دیکتاتور قاتل خواند.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک برنامه به مناسبت روز "سنت پاتریک" گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه یک دیکتاتور قاتل و تبهکار کامل است.

 

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: پوتین یک جنگ غیراخلاقی علیه مردم اوکراین به راه انداخته است. پوتین درحال پرداخت یک هزینه بسیار بالا برای این تهاجم است.

 

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته هم مدعی شد که پوتین جنایتکار جنگی است.

 

***

 

پلوسی با اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین مخالفت کرد

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مخالفت خود را با اعزام نیروهای آمریکایی یا ناتو به اوکراین برای کمک به این کشور در دفع حملات هوایی روسیه اعلام کرد.

 

نشریه هیل، پلوسی با تاکید بر مخالفت با اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز این کشور، تاکید کرد: ما به کی‌یف نمی‌رویم.

 

پلوسی همچنین با اشاره به این واقعیت که اوکراین عضو ناتو نیست، افزود: با این وجود ما آماده هستیم تا تجهیزات بسیار پیشرفته ای را به کی‌یف ارائه کنیم.

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به تازگی با رئیس جمهور اوکراین گفت وگو کرده است، گفت: درخواست ولودیمیر زلنسکی کاملا مناسب بود اما رهبران اوکراین از قبل محدودیت‌های دخالت ناتو را می‌دانند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------