تیراندازی در شرق تل آویو/ 5 کشته و چندین زخمی



تیراندازی در شرق تل آویو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: در جریان تیراندازی یک موتورسوار مسلح به کلاشینکف در شهر "بنی براک" در شرق تل آویو ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، پلیس رژیم صهیونیستی از تیراندازی در سه منطقه مختلف در شهر بنی براک در شرق تل آویو در فلسطین اشغالی و کشته شدن دست کم ۵ نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر خبر داد.

 

همچنین، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در جریان تیراندازی یک موتورسوار مسلح به کلاشینکف در شهر بنی براک در شرق تل آویو پنج نفر کشته شدند و حال سه نفر از زخمی‌ها نیز وخیم است.

 

پایگاه اینترنتی جنبش حماس با انتشار تصاویری نوشت: یک فرد مسلح موتور سوار، در سه نقطه مختلف تل آویو تیراندازی کرد. در پی این حادثه رعب و وحشت تل آویو را فرا گرفت.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حادثه تیراندازی در منطقه بنی براک در شرق تل آویو بسیار خطرناک است و ممکن است خطرات آن از دو عملیات الخضیره و بئر السبع بیشتر باشد چرا که در چندین منطقه تیراندازی صورت گرفته است.

 

 نشست اضطراری بِنت با مقام‌های امنیتی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعت ۱۰ شب (به وقت محلی) نشست اضطراری با حضور مقام‌های امنیتی ارشد این رژیم برگزار خواهد کرد.

 

عامل حمله مسلحانه در شرق تل آویو 

رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی گزارش دادند که عامل تیراندازی در شرق تل‌آویو، یک فلسطینی از شمال کرانه‌باختری بوده است که نام ضیا حمارشه از اهالی شهر جنین و از اعضای گروه فلسطینی کتائب شهدای الاقصی است.

تیراندازی در شرق تل آویو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل


نتانیاهو: موج حملات تاکنون سابقه نداشته است

"نتانیاهو" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امشب گفت: اسرائیل با موجی از حملات خطرناک روبروست که تاکنون سابقه نداشته است.

 

بنی گانتز وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مورد حمله در بنی براک با سران سرویس‌های امنیتی گفت‌وگو کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------