آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

آمریکا برای جنگ‌‌ با روسیه و چین آماده می‌شود



حمله احتمالی آمریکا به چین و روسیه،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزیر ارتش آمریکا گفت که در حال حاضر یک سری دوره‌های ویژه برای نظامیانش تدارک دیده است که برای جنگ‌های آینده علیه دشمنان بزرگی مثل روسیه و چین آماده شوند.

به گزارش تسنیم، راشا تودی اعلام کرد، کریستین ورمورت وزیر ارتش آمریکا روز شنبه ضمن اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: نظامیان ارتش آمریکا در حال آموزش برای جنگ‌های احتمالی در آینده هستند.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از این مقام آمریکایی نوشت: ارتش آمریکا در حال حاضر در ایالت کالیفرنیا یک سری دوره‌های ویژه برای نظامیانش تدارک دیده است که برای جنگ‌های آینده علیه دشمنان بزرگی مثل روسیه و چین آماده شوند.

 

به گفته ورمورت مرکز نظامی فورت ایروین در صحرای موهاوه حتی زبان روسی را نیز آموزش می‌بینند. آسوشیتدپرس تعداد نظامیان آمریکایی این دوره‌ها را 4500 نفر اعلام کرد که یکی از برنامه‌های آنها برگزاری رزمایش با دشمن فرضی است.

 

به نظامیان آمریکایی گفته شده است که در میدان جنگ از تلفن‌های همراه خود در ثبت وقایع و انتشار آنها در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

 

کریستین ورموت گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر کل ارتش واقعاً به آنچه در اوکراین اتفاق می‌افتد نگاه می‌کند و سعی می‌کند درس‌هایی بیاموزد. تجربه روسیه و اوکراین یک ابزار سنجش قوی برای ارتش ما محسوب می‌شود.

 

شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور در ماه‌های گذشته اطلاعات تایید نشده‌ای برای جنگ اطلاعاتی علیه روسیه منتشر کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------