آمریکا: کشورهای عضو گروه ۲۰ موافق حذف روسیه نیستند/ پوتین در اوکراین شکست می‌خورد



وزیر خزانه داری آمریکا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
وزیر خزانه داری آمریکا امروز تصریح کرد: کشورهای عضو گروه ۲۰ به سطح بالایی از توافق لازم برای حذف روسیه از این گروه نرسیدند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جانت یلن» (Janet Yellen) وزیر خزانه داری آمریکا امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: کشورهای عضو گروه ۲۰ به سطح بالایی از توافق لازم برای حذف روسیه از این گروه نرسیدند.

 

وزیر خزانه داری آمریکا در این خصوص گفت: حذف یک کشور از هرگونه مشارکت مستلزم سطح بسیار بالایی از توافق در بسیاری از مجامع از جمله گروه ۲۰ است و چنین سطحی از توافق (علیه روسیه) وجود نداشت

 

***

 

وندی شرمن: روسیه در اوکراین شکست می‌خورد

وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در حاشیه دیدار با مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت که معتقد است روسیه در جنگ با اوکراین شکست می‌خورد.

 

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه "روسیه به اهداف خود در حمله به اوکراین دست نمی‌یابد"، افزود: تحریم‌های غرب تا حدی دلیل آن بوده است.

 

شرمن در گفتگو با تارنمای فرندز گفت: آنچه ما در اینجا به دنبال آن هستیم، یک شکست استراتژیک برای روسیه و پوتین است. من معتقدم که این اتفاق در حال رخ دادن است.

 

شرمن در حاشیه دیدارش با استفانو سانینو دبیر کل سرویس خارجی اتحادیه اروپا این ادعا را مطرح کرد درحالیکه هیچ مدرک خاصی برای اظهارات خود ارائه نکرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------