آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

زلنسکی: اوکراین در جنگ پیروز خواهد شد



زلنسکی،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور اوکراین در یکصدمین روز از آغاز عملیات نظامی روسیه وعده داد که کشورش در جنگ با روسیه پیروز شود.

به گزارش فارس، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در یکصدمین روز از عملیات نظامی روسیه در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، متعهد شد که اوکراین در نبرد با روسیه پیروز شود.

 

بنا بر گزارش وبگاه «هیل»، زلنسکی در پیام ویدئویی خود با تأکید بر این که پیروزی از آن اوکراین خواهد بود، گفت: «رهبر حزب اینجاست، رهبر دفتر ریاست‌جمهوری اینجاست، نخست‌وزیر اوکراین [دنیس] شمیهال اینجاست، [مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور اوکراین میخائیلو] پودولیاک اینجاست و رئیس‌جمهور شما اینجاست».

 

وی ادامه داد: «تیم ما بسیار بزرگ‌تر است. نیروهای مسلح اوکراین اینجا هستند و مهم‌تر از آن، مردم، مردم کشور ما اینجا هستند و 100 روز است که زا اوکراین دفاع می‌کنند. پیروزی از آن ما خواهد بود. درود بر اوکراین».

 

طبق این گزارش، ویدیوی زلنسکی از نظر سبک و ماهیت شبیه به ویدیویی بود که در 25 فوریه (ششم اسفند ماه)، یک روز پس از حمله روسیه به اوکراین منتشر شده بود.

 

طبق گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک‌‌تایمز»، زلنسکی در ویدئوی 25 فوریه نیز گفته بود: «ما همگی اینجا هستیم، سربازان ما اینجا هستند، شهروندان این کشور اینجا هستند. ما همه اینجا هستیم تا از استقلال و کشور خود دفاع کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد».

 

زلنسکی در سخنرانی خود به آغاز عملیات نظامی روسیه در 24 فوریه (پنجم اسفند ماه) اشاره کرد و گفت: «درست صد روز پیش همه ما در واقعیتی متفاوت از خواب بیدار شدیم. درست صد روز پیش، ما متفاوت از خواب بیدار شدیم. وقتی اوکراینی‌ها نه با پرتوهای خورشید، بلکه با انفجار موشک‌هایی که به خانه‌های ما اصابت می‌کند بیدار می‌شوند، اوکراینی‌های کاملاً متفاوت از خواب بیدار می‌شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------