ترامپ حمله به کنگره را «بزرگترین جنبش» در تاریخ آمریکا توصیف کرد



حمله حامیان ترامپ به کنگره آمریکا،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور سابق آمریکا حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره را بزرگترین جنبش در تاریخ آمریکا توصیف کرد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به برگزاری جلسه استماع کمیته تحقیقات درباره حوادث ۶ ژانویه ۲۰۲۱، حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در آن روز را «بزرگترین جنبش» تاریخ آمریکا توصیف کرد.

 

ترامپ همچنین در بیانیه‌اش، به کمیته کنگره که در حال تحقیق در خصوص حمله به ساختمان کنگره است لقب «کمیته غیرمنتخب تبهکاران سیاسی» داد.

 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: «کمیته غیرمنتخب، یک دقیقه هم وقت صرف نکرده تا دلایل عزیمت شمار زیادی از مردم به واشنگتن دی‌سی‌ را -که تعداد آنها بسیار بیشتر از آن چیزی است که رسانه‌های جعلی علاقه‌ای به بیان آن داشته باشند- بررسی کند.»

 

او در ادامه گفت: «۶ ژانویه، فقط اعتراض نبود بلکه عظیم‌ترین جنبش در تاریخ کشورمان بود برای اینکه "آمریکا را دوباره باعظمت کنیم". موضوع آن انتخاباتی بود که در آن تقلب شد و به سرقت رفت و درباره کشوری که قرار بود به جهنم برود... و حالا کشورمان را ببینید.»

 

ترامپ در بخش دیگری از بیانیه‌ای گفته که برگزاری جلسه استماع از سوی کمیته تحقیق درباره ۶ ژانویه، یک بهانه ساختگی برای پرت کردن حواس مردم از مسئله تورم در آمریکا است.

 

او نوشت: «کمیته غیرمنتخب حالا متوجه شده که من به عنوان رئیس‌جمهور پیشنهاد استقرار ۲۰ هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن دی‌سی را دادم، چون می‌دانستم که جمعیت عظیمی قرار است بیایند. نانسی پلوسی دیوانه آن پیشنهاد را رد کرد. شهردار دی.سی هم همین‌ کار را کرد. اگر آنها آن پیشنهاد را می‌پذیرفتند ۶ ژانویه‌ای در کار نبود. غیرمنتخب‌ها، پلوسی را رها کرده‌اند بی آنکه از اون سوالی بپرسند. این جلسه استماع یک فریب سیاسی دیگر برای به حاشیه بردن تورم است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------