آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

واکنش بایدن به استعفای جانسون: روابط آمریکا و انگلیس همچنان قوی است



جو بایدن،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از اعلام استعفای بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس گفت که روابط واشنگتن - لندن همچنان قوی بوده و علاقه مند به ادامه همکاری نزدیک با دولت انگلیس است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در بیانیه ای گفت: آمریکا و انگلیس نزدیک‌ترین دوست و متحد برای یکدیگر هستند و رابطه ویژه بین مردم  دو کشورهمچنان قوی و پایدار است.

 

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد که آمریکا و انگلیس به همکاری در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله "حفظ  یک رویکرد قوی و متحد برای حمایت از مردم اوکراین" ادامه خواهند داد.

 

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی در گفتگو با فاکس نیوزگفت: همه رهبران ناتو و همه رهبران گروه ۷ اعلام کرده اند تا هرزمانی که لازم باشد به حمایت از اوکراین ادامه خواهند داد.

 

کربی که این اظهارات را پیش از استعفای جانسون بیان می کرد، همچنین خاطرنشان کرد: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین می‌داند که صرف‌نظر از اینکه چه دولتی در هر یک از کشورها در قدرت قرار دارد، از حمایت بین‌المللی برخوردار است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------