واکنش انگلیس به ادعای ترور پوتین/ روسیه بزرگ‌ترین تهدید برای ما است



رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس به ادعاها درباره ترور رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد و مدعی شد روسیه بزرگ‌ترین تهدید برای انگلیس است.

به گزارش فارس، «تونی راداکین» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس به ادعاها درباره بیماری یا ترور احتمالی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.

 

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، راداکین در مصاحبه‌ای درباره ابتلای پوتین به سرطان یا تلاش اطرافیانش برای کنار زدن او گفت: «فکر می‌کنم برخی اظهارات در این باره که حال او خوب نیست یا فردی قرار است او را ترور کرده و از قدرت کنار بزند، به عقیده من خیال‌پردازی هستند».

 

این مقام نظامی انگلیسی افزود: «ما به‌عنوان افراد حرفه‌ای نظامی شاهد رژیم باثباتی در روسیه هستیم و رئیس جمهور پوتین توانسته هرگونه مخالفی را کنار بزند. ما سلسله مراتبی را شاهد هستیم که بر پایه رئیس جمهور پوتین استوار شده و هیچ فردی در رأس، انگیزه به چالش کشیدن او را نداردو این ناراحت کننده است».

 

او همچنین گفت: «به شکل بالقوه، تهدید روسیه دهه‌ها ادامه خواهد داشت و نخست‌وزیر بعدی باید بداند که روسیه بزرگ‌ترین تهدید برای انگلیس است».

 

راداکین گفت: «شاید به‌خاطر درگیری در اوکراین نیروی زمینی روسیه تهدید کمتری در کوتاه‌مدت باشد اما روسیه یک قدرت اتمی است، توانایی‌های سایبری و فضایی دارد و برنامه‌های خاصی در زیر آب برای کابل‌های این نواحی دارد».

 

این مقام نظامی انگلیس افزود: «باید به نخست‌وزیر مسئولیت فوق‌العاده سنگین انگلیس به‌عنوان یک قدرت اتمی را یادآور شویم و این کار بخشی از مراسم معارفه برای نخست‌وزیر جدید خواهد بود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------