آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

بسیج‌ مردمی‌: شکار داعشی‌ها در رمادی آسانتر است



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق، با تاکید بر این که رمادی از مناطق باز برخوردار است، "شکار داعشی‌ها" را در این منطقه آسان‌تر ارزیابی کرد.

 "کریم النوری" با تاکید بر این که بسیج مردمی، ارتش عراق و عشایر را در آزادسازی رمادی همراهی خواهد کرد، گفت: وقایع روزهای اخیر، اهمیت بسیج مردمی را ثابت کرد و بسیج مردمی، قدرتِ کوبنده و تکیه گاه امنیت ملی عراق خواهد بود.

وی دعوتِ حیدر العبادی فرماندۀ کل نیروهای مسلح از بسیج مردمی برای شرکت در عملیات آزادسازی رمادی را بجا دانست و آن را مایۀ ایجاد ترس و وحشت در عناصر داعش ارزیابی کرد.

النوری خاطرنشان کرد: جنگ رمادی، در مقایسه با صلاح الدین از پیچیدگی کمتری برخوردار خواهد بود، زیرا دشت های وسیع در رمادی، داعش را به شکاری آسان برای نیروهای مسلح عراقی تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان این که دست داعش برای نیروهای عراقی رو شده است، خاطر نشان کرد: نقشه های داعش، برای ما کاملا شناخته شده است، به همین سبب برای شرایط مختلفی که در الانبار خواهیم داشت، نقشه های مختلفی خواهیم کشید.

النوری سپس از جریان سازی برخی رسانه های مغرض به شدت انتقاد کرد و گفت: "برخی "تلویزیون پرستان" در اربیل و امان (پایتخت اردن) طی اظهاراتی ادعا کردند که عشایر سلاح ندارند و همین مساله بازخوردی منفی داشت و زمینه حمله داعش به رمادی و ورود به آن را فراهم کرد، با این حال تاکید می کنم که جنگ، به زودی یکسره خواهد شد.

 

اخبار بین الملل - العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------