آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

آکسیوس:تل‌آویو از زلنسکی خواست طرح پوتین برای‌پایان جنگ را بپذیرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
پایگاه آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اوکراینی که اشاره‌ای به نام او نشده نوشت نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به «ولودیمیر زلنسکی» گفته که او باید طرح ولادیمیر پوتین برای پایان جنگ را بپذیرد.

به گزارش ایرنا، آکسیوس افزود: با آنکه رژیم صهیونیستی در درگیری‌های اوکراین اعلام بی‌طرفی کرد و در نقش میانجی بین پوتین و زلنسکی ظاهر شده مقام اوکراینی مدعی شد که نفتالی بنت درخواست مذکور را در گفت‌وگوی تلفنی سه‌شنبه با زلنسکی مطرح کرده است. 

 

مقام اوکراینی گفت که زلنسکی و مشاورانش به این پیشنهاد روی خوش نشان نداده‌اند. مقام اوکراینی ادامه داد: «بنت عملاً به ما می‌گوید تسلیم شویم و ما قصد نداریم چنین کنیم.»

 

یک مقام در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این ادعا را رد کرد و گفت که شک داریم ایشان مقام بلندپایه‌ای باشد که الان در اوکراین حضور دارد و اطلاعی از آن تماس تلفنی داشته باشد، چون تماس مورد نظر روی یک خط محرمانه انجام شده است.

 

بر اساس این گزارش، مقام صهیونیست علاوه بر این گفت که نفتالی بنت قصد ندارد اکنون هیچ توصیه یا پیشنهادی به زلنسکی ارائه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------