آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

سفیر اوکراین در آمریکا: روسیه کشوری تروریستی است



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در آمریکا در حمله لفظی شدید به روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور به دلیل وقوع جنگ در کشورش، مسکو را متهم کرد که کشوری تروریستی است و توسط یک جنایتکار جنگی رهبری می شود.

سفیر اوکراین در سازمان ملل متحد روز یکشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا ادعا کرد: برای ما مشخص شده است که روسیه یک کشور تروریستی است که توسط یک جنایتکار جنگی رهبری می شود و ما شبانه روز درحال دفاع  از سرزمین و دموکراسی خود هستیم.

 

وی افزود: همه باید به سزای اعمالشان برسند و فکر می کنم کشورداری از لاهه مشکل است. نیروهای روسی در حال کشتن غیرنظامیان، کودکان، تخریب بیمارستان‌ها، زیرساخت‌های غیرنظامی، خانه‌های مسکونی و در همه جای اوکراین هستند.

 

سفیر اوکراین در آمریکا اضافه کرد: این یک جنایت جنگی است، به همین دلیل است که ما تحقیقاتی را در اوکراین آغاز کرده ایم و شکایت های خود را در دادگاه های بین المللی مطرح کرده ایم. ولادیمیر پوتین و همه کسانی که مسوول این اقدامات هستند برای این جنایات جنگی باید زندانی شوند.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------