آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بایدن و ترامپ برای نخستین بار از یکدیگر تمجید کردند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
«جو بایدن» و «دونالد ترامپ» روسای جمهور سابق و کنونی آمریکا برای اولین بار به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند.

به گزارش فارس، رئیس جمهور فعلی دموکرات و رئیس جمهور سابق جمهوری‌خواه آمریکا برای اولین بار به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، بایدن روز سه‌شنبه گفت: «بگذارید شفاف صحبت کنم. به لطف دولت قبلی و جامعه علمی ما، آمریکا یکی از اولین کشورهایی بود که به واکسن [کرونا] دست پیدا کرد».

 

ترامپ در مصاحبه امروز (چهارشنبه) با شبکه «فاکس نیوز» از اظهارات بایدن استقبال کرد و گفت:‌ «فکر می‌کنم چیز فوق‌العاده‌ای بود و فکر می‌کنم مردم زیادی خوشحال شدند».

 

او در ادامه گفت از حرف‌های بایدن «اندکی غافلگیر» شده و از او بابت انجام دادن «کاری بسیاری خوب» متشکر است.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا در این مصاحبه گفت: «می‌دانید، باید یک روند التیام در این کشور رخ دهد و این کار [بایدن] کمک زیادی می‌کند».

 

تعریف و تمجید ترامپ و بایدن از یکدیگر در حالی رخ می‌دهد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا اعلام کرده در حال حاضر  سویه جدید «اومیکرون» ۷۳ از کل موارد ابتلا به ویروس کرونا را شامل می‌شود.

 

بایدن روز سه‌شنبه علاوه بر تمجید از تلاش دولت ترامپ برای ساخت ویروس کرونا، دریافت دوز سوم واکسن از سوی او را نیز تحسین کرد و گفت شخص وی نیز دوز سوم واکسن را «به محض اینکه مهیا شد» دریافت کرد.

 

رئیس جمهور آمریکا در این‌باره گفت: «رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که دوز یادآور را دریافت کرده است. شاید این یکی از محدود کارهای او باشد که با آن موافق هستم».

 

ترامپ بعد از شکست از بایدن در انتخابات آمریکا ادعای وقوع «تقلب بزرگ» را مطرح کرده و اتهامات و منازعات حقوقی متعددی را علیه او مطرح کرد.

 

در طول یک سالی که از ریاست جمهوری بایدن می‌گذرد، ترامپ همواره انتقادات تندی را علیه او مطرح کرده است. یکی از تندترین حملات ترامپ علیه رئیس جمهوری آمریکا بابت نحوه اجرای خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------