ترامپ: تحریم های بزرگی علیه ترکیه در راه است/ دموکرات‌ها در حال تخریب رئیس‌جمهوری هستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
دونالد ترامپ امروز (دوشنبه) نیز در پیام‌های توییتری خود دموکرات‌ها را به باد انتقاد گرفت، ترکیه را به تحریم تهدید کرد و بار دیگر اروپا را به تحویل زندانیان داعشی خود فراخواند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیت‌های امروز (دوشنبه) خود نوشت:

 

"همان کسانی که ما را به آشوب و بلوای خاورمیانه کشاندند می‌خواهند ما آنجا بمانیم.

 

ما وارد جنگ دیگری که میان برخی برای ۲۰۰ سال است جریان دارد، نخواهیم شد. اروپا فرصت داشت تا زندانیان داعشی خود را تحویل بگیرد اما آنها نمی‌خواهند هزینه کنند. می‌گویند بگذار آمریکا بپردازد.

 

کردها شاید برخی از این داعشی‌ها را آزاد کنند تا ما را وارد کنند . این داعشی‌ها به راحتی توسط ترکیه و کشورهای اروپایی دوباره دستگیر می‌شوند اما آنها باید عجله کنند. تحریم‌های بزرگی علیه ترکیه در راه است. آیا فکر می‌کنند ما به جنگ با یک عضو ناتو، ترکیه، خواهیم رفت؟ جنگ‌های بدون پایان پایان می‌یابد.

 

دموکرات‌ها در حال تخریب این رئیس‌جمهوری هستند و در این مسیر قانون اساسی آمریکا را ویران می‌کنند. صادقانه بگوییم، مردم آمریکایی باید چشمشان را به روی این حقیقت باز کنند که دموکرات‌ها آنقدر مست قدرت هستند که مایل هستند تا این جمهوری مبتنی بر قانون اساسی را ویران کنند.

 

اکنون به نظر می‌رسد آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) نمی‌خواهد آن افشاگر شهادت بدهد. نه! باید شهادت بدهد و توضیح بدهد که چرا مکالمه اوکراین مرا آنقدر اشتباه فهمیده بود که کوچکترین ارتباطی هم نداشت. آیا شف به او گفته بود این کار را کند؟ ما باید هویت این افشاگر را مشخص کنیم تا معلوم شود چرا این کار با آمریکا انجام شد.  

 

بازی دموکرات‌ها خنثی شد، هنگامی که ما مچ شف را وقتی گفت‌وگوی تلفنی ساختگی ایجاد می‌کرد، گرفتیم؛ وقتی من متن دقیق گفت‌وگو را منتشر کردم و زمانی که رئیس‌جمهوری اوکراین و وزیر خارجه آن گفتند که "هیچ فشاری" در کار نبوده است و گفت‌وگویی عادی وجود داشت! یک توطئه محض برای استیضاح!

 

هری رید، سناتور دموکرات پیشین آمریکا به تازگی گفت که دونالد ترامپ بسیار باهوش است، بسیار محبوب‌تر از آنچه مردم فکر کنند، دست‌کم گرفته شده است و شکست او در انتخابات ۲۰۲۰ سخت خواهد بود. ممنون هری. با حرف شما موافقم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------