عملیات ارتش عراق در شرق رمادی آغاز شد



اخبار,تروریست های داعش  در شرق شهر رمادی

ارتش عراق با حمایت نیروهای مردمی عملیات خود علیه تروریست های داعش را در شرق شهر رمادی مرکز استان الانبار آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای ارتش به همراه بسیج مردمی در پایگاه نظامی الحبانیه در حد فاصل فلوجه و رمادی مستقر شدند تا عملیات خود علیه عناصر گروه تروریستی داعش را آغاز کنند.


عزال عبید از مقامات استان الانبار در این باره اظهار داشت: دهها نیروی مسلح به سوی شهر "الصدیقیه" و "مادیک" که درگیری های شدیدی در آنها میان نیروهای عراقی و عناصر داعش در جریان است، عزیمت کرده اند.


در دیالی نیز فرماندهی نیروهای بسیج مردمی، تمهیدات لازم برای شرکت در عملیات آزاد سازی الانبار و مقابله با عناصر گروه تروریستی داعش اتخاذ کرده اند.


یک افسر در نیروهای بسیج مردمی عراق گفت: 2000 نیروی بسیج مردمی برای شرکت در عملیات آزاد سازی استان الانبار آماده شده اند.

فرماندهی نیروهای بسیج مردمی نیز اعلام کرد که یک نیروی جایگزین متشکل از 20 هزار نیروی مبارز را برای دفاع از شهر دیالی، در صورت شرکت نیروهایش در عملیات الانبار آماده کرده است.

از سوی دیگر پلیس عراق اعلام کرد که در جریان حوادث مختلف در شهر بعقوبه واقع در شمال شرق بغداد، 33 نفر از جمله شماری از عناصر گروه تروریستی داعش و 12 شهروند عادی کشته شدند.

هلاکت سرکرده عربستانی داعش در عراق
همچنین یگانی از نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروهای مردمی و نیروی هوایی ارتش عراق، با اجرای عملیات نظامی گسترده ای در منطقه جبل حمرین واقع در شمال شرق بعقوبه، 16عضو تروریستهای داعش از جمله "ابومصعب النعیمی" از سرکردگان عربستانی این گروه را به هلاکت رساند.

در منطقه الحدید واقع در شمال غرب بعقوبه نیز بر اثر انفجار یک بمب، شش شهروند کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین تروریست ها، با حمله به روستای الزاغنیه بزرگ از توابع شهر "العباره" واقع در شمال شرق بعقوبه، 11 شهروند را دستگیر و در میدان مرکزی روستا اعدام کردند.
اخبار بین الملل - سایت العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------