آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

دستیار سابق کاخ سفید فایل‌های صوتی جدیدی از حرف‌های خصوصی ترامپ منتشر کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در ادامه افشاگری‌هایش گفته که ترامپ، هیلاری کلینتون را به پرداخت رشوه 9 میلیون دلاری به رسانه‌ها برای اتهام‌زنی به خودش متهم کرده است.

به گزارش فارس، «اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید که پیش از این با انتشار کتابی، جزئیاتی از فساد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را فاش کرده بود، در ادامه افشاگری‌های خود یک فایل صوتی جدید را منتشر کرد.

 

اوماروسا پیش از این فایل‌های صوتی در خصوص اطلاع ترامپ از داستان ایمیل‌های خصوصی «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی ترامپ پیش از انتشار آنها در ویکی‌لیکس و تلاش عروس رئیس‌جمهور آمریکا برای پرداخت رشوه ماهانه ۱۵ هزار دلاری برای ساکت ماندن منتشر کرده بود.

 

حالا این افشاگر که پیش از این، از معدود حامیان رنگین پوست ترامپ و یک سال هم در کاخ سفید، مدیر بود، فایل جدیدی را در شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز منتشر کرده که از ادامه اختلاف میان ترامپ و هیلاری کلینتون حتی یک سال پس از انتخابات حکایت دارد.

 

اوماروسا نیومن گفته که در یکی از نشست‌های اعضای دفتر روابط عمومی کاخ سفید با ترامپ که قرار بوده بحث سفر به کره شمالی یا اصلاحات مالیاتی مطرح شود، ترامپ مثل همیشه با کم‌حوصلگی به حرف‌ها گوش می‌دهد و سپس شروع به پریدن از یک موضوع به موضوع دیگر می‌کند.

 

در فایل صوتی که در اختیار این مقام سابق آمریکایی است، ترامپ می‌گوید که داستان ارتباط وی با روسیه، حاصل داستان‌سازی رسانه‌هاست که هیلاری کلینتون برای شاخ و برگ دادن به آن، ۹ میلیون دلار از طریق یک دفتر خدمات حقوقی هزینه کرده است. ترامپ با این ادعا، هیلاری کلینتون را به پول‌شویی متهم کرده است.

 

«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید در این نشست به ترامپ می‌گوید که عدد رشوه هیلاری کلینتون به رسانه‌ها «نزدیک به ۶ میلیون دلار» است که ترامپ حرف وی را قطع کرده و با قاطعیت می‌گوید که عدد درست، همان ۹ میلیون دلار است.

 

اوماروسا نیومن می‌گوید که محتوای فایل‌های صوتی که در اختیار دارد، فرضیه عدم ثبات روانی ترامپ را تأیید می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------