ترامپ وضعیت اضطراری اعلام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد اگر ترامپ برای ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک اعلام وضع فوق‌العاده ملی کند، علیه وی چالش قانونی تنظیم خواهد شد.

به گزارش ایران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نشستی خبری با  بحرانی  خواندن وضعیت امنیتی در مرز جنوبی با مکزیک، گفت برای تامین بودجه دیوار مرزی مورد نظرش، "وضعیت اضطراری" اعلام می‌کند. 

 

وی ادامه داد:ما می خواهیم یک کشور امن داشته باشیم. شعار من ساده بود: عظمت را به آمریکا برگردانیم. این بدون امنیت مرزی ممکن نیست.

 

ترامپ افزود:  در دولت‌های گذشته نیروهای نظامی ما تضعیف شده بود اما در دولت من بودجه خوبی به آنها اختصاص پیدا کرد و به تقویت نیروهای نظامی می پردازیم. ما به زودی ارتشی خواهیم داشت که هیچ وقت نداشتیم.

 

رئیس جمهوری امریکا ادامه داد:دموکرات‌ها می‌خواهند انتخابات را ببرند که البته قادر نخواهند بود ولی تلاش می‌کنند با مانع تراشی برای من موفق نخواهند شد.

 

وی ادامه داد: هزینه دیوار به طور غیرمستقیم از قراردادی می‌آید که با مکزیک بسته‌ایم. من قراردادهای اقتصادی بسیار موفقی بسته‌ام اما دموکرات‌ها مدام ایراد می‌گیرند.

 

ترامپ تاکید کرد: ما مهاجرت زنجیره‌ای به آمریکا داریم. هرکس می‌آید تمام اعضای خانواده‌اش را می‌آورد. تازه لاتاری هم داریم که نباید اتفاق بیفتد اصلا.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------