آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کوشنر جزئیات معامله قرن را به اروپا اعلام کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

: جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار خود با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا در بروکسل، او را در جریان طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» برای حل مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی قرار داد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ایده‌های خود درباره طرح صلح خاورمیانه یا همان معامله قرن را در نشست روز گذشته خود در اختیار یونکر قرار داد. خبرگزاری فرانسه تاکید کرد هیچ گونه جزئیاتی از مسائلی که کوشنر درباره معامله قرن با رئیس کمیسیون اروپا در میان گذاشت، منتشر نشده است.

 

مینا اندریوا، سخنگوی یونکر اعلام کرد کوشنر و رئیس کمیسیون اروپا نشست مشترکی را با حضور فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار کردند. خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنگوی رئیس کمیسیون اروپا گزارش داد در این نشست در گفتگوهای مربوط به خاورمیانه (یونکر و موگرینی) ایده‌های کوشنر درباره معامله قرن را شنیدند و بر منافع اساسی اتحادیه اروپا در صلح و ثبات پایدار در منطقه تاکید کردند.

 

داماد و مشاور ارشد ترامپ پیش از پیوستن به او در انگلیس، به سرزمین‌های اشغالی و اردن سفر کرد. کوشنر در اردن با اعتراضات مردمی در محکومیت معامله قرن مواجه شد.

 

نکته جالب آنکه دولت آمریکا به امید ادامه حضور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدرت و استقرار کابینه جدید، قرار بود بعد از ماه رمضان از طرح به اصطلاح صلح خود موسوم به معامله قرن رونمایی کند. حالا، اما رژیم صهیونیستی دستکم تا سه ماه دیگر کابینه جدیدی نخواهد داشت و این امر ممکن است رونمایی از این طرح را بار دیگر به تعویق بیندازد.

 

باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------