آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ترامپ مانع از شهادت سفیرش در برابر کنگره شد/وکیل شخصی ترامپ: به دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ اطلاعات نمی‌دهم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
گوردن ساندلند، نماینده آمریکا در اتحادیه اروپا که قرار بود صبح امروز (سه‌شنبه) برای ادای توضیحات به کنگره آمریکا برود در آخرین لحظه از سوی کاخ‌سفید متوقف شد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از بی بی سی، انتشار متن پیامک‌های رد و بدل شده میان او و دو دیپلمات دیگر آمریکا در اوکراین موجب گسترده‌تر شدن تحقیقات کنگره درباره لزوم استیضاح دونالد ترامپ شده است.

 

 ساندلند قرار بود صبح روز سه‌شنبه، هشتم اکتبر، برابر سه کمیته قضایی، اطلاعاتی و روابط خارجی کنگره حاضر شود و درباره علت معطل نگه‌داشتن کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین و ارتباط احتمالی آن با درخواست آقای ترامپ برای تحقیق از جو بایدن و پسرش هانتر، به سوالات نمایندگان کنگره پاسخ دهد.

 

آن طور که ساندلند گفته او در لحظات آخر از سوی وزارت خارجه دستور دریافت کرده که به کنگره نرود.

 

دقایقی بعد از علنی شدن این خبر دونالد ترامپ در توییتر به آن واکنش نشان داد و نوشت نمی‌خواسته اجازه دهد ساندلند در جلسه‌ای که به زعم او "یک دادگاه نمایشی" بوده شهادت دهد.

 

 وکیل شخصی ترامپ: به دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ اطلاعات نمی‌دهم

وکیل شخصی ترامپ اعلام کرده که قصد ندارد در تحقیقات آغاز استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت داده یا اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهد.

 

به گزارش فارس، «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ اعلام کرده است قصد دارد شکواییه‌هایی را علیه اعضای کلیدی حزب دموکرات‌ تنظیم کند.

 

وی این اقدام را در تلاش برای متوقف کردن روند استیضاح علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد.

 

وکیل شخصی ترامپ که پیشتر شهردار نیویورک نیز بوده است در ادامه تاکید کرد که قصد ندارد در تحقیقات آغاز استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت داده یا اطلاعاتی را در این باره ارائه دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------