توقف ارائه گزارش امنیتی درباره انتخابات به کنگره آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
دونالد ترامپ دستور داد ارائه گزارش امنیتی به کنگره آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری متوقف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دستور توقف ارائه گزارش امنیتی درباره انتخابات ریاست جمهوری به کنگره را صادر کرد.

 

بر این اساس، این موضوع پس از نگرانی‌های کاخ سفید از درز اطلاعات محرمانه صورت گرفت. جان راتکلیف، مدیر اطلاعات ملی آمریکا با اعلام این خبر، تاکید کرد به دلیل نبود اعتماد به قانونگذاران آمریکایی و احتمال درز اطلاعات محرمانه ارائه گزارش‌های امنیتی درباره انتخابات به کنگره متوقف می‌شود.

 

وی به کمیته‌های اطلاعاتی کنگره خبر داد که از این پس دیگر گزارش‌های امنیتی به صورت سخنرانی صورت نمی‌گیرد، زیرا در این حالت قانونگذاران ممکن است با اعمال فشار در صدد گرفتن اطلاعات محرمانه از مسئولان گزارش دهنده باشند. از این پس این گزارش‌ها به صورت مکتوب ارائه می‌شود.

 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در سوم ماه نوامبر (۱۳ آبان ماه) برگزار شود. جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در این انتخابات است که براساس نظرسنجی‌ها از اقبال بیشتری در میان مردم آمریکا برخوردار است. با این حال، ترامپ در سال ۲۰۱۶ اگر چه در نظرسنجی‌ها از هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش عقب بود، اما توانست در نهایت پیروز انتخابات شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------