آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

کرملین: امیدواریم آلمان و دیگر کشورها در ارزیابی مساله ناوالنی عجله نکنند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سخنکوی کرملین امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، روسیه نمی‌خواهد آلمان و دیگر کشورها در نتیجه‌گیری درباره وضعیت منتقد کرملین عجله کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: بدون شک نمی‌خواهیم شرکای ما در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی در نتیجه‌گیری عجله کنند.

 

وی افزود: روسیه هنوز نمی‌داند چه چیزی باعث شده که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درباره مسموم شدن الکسی ناوالنی، منتقد کرملین صحبت کند. تاکنون هیچ تماس یا ارتباطی میان مرکل و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برقرار نشده اما اگر ضروری تلقی شود، ممکن است این اتفاق رخ دهد.

 

پسکوف تاکید کرد: کرملین نمی‌داند چه چیزی سبب می‌شود مردم درباره تحریم‌ها علیه روسیه در این وضعیت صحبت کنند و به نظر من هرگونه بیانیه‌ای علیه پروژه نورد استریم ۲ احساسی است.

 

وی گفت: هیچ اتهام و دلیلی برای متهم کردن روسیه وجود ندارد. ما هیچ اتهامی را در این باره قبول نمی‌کنیم. نمی‌توانم به شما بگویم که مسموم کردن این فرد می‌تواند به نفع چه کسی باشد. فکر نمی‌کنم کسی از این مساله نفعی ببرد.

 

پسکوف در بخش دیگری از این کنفرانس خبری گفت: همزمان با در جریان بودن برنامه‌ریزی‌ها، در حال حاضر هیچ قطعیتی از تحقق نشست رهبران شورای امنیت سازمان ملل در تاریخ ۲۴ سپتامبر وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------