آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

پس از اعلام مجازی برگزار شدن مناظره دوم؛ ترامپ مناظره مجازی با بایدن را نپذیرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
پس از آنکه کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا اعلام کرد که مناظره بعدی میان ترامپ و بایدن در تاریخ ۱۵ اکتبر به صورت مجازی برگزار می شود، رئیس جمهوری آمریکا با شرکت در دومین مناظره انتخاباتی با حضور جو بایدن دموکرات به صورت مجازی مخالفت کرد. ترامپ به کرونا مبتلاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هفته گذشته تست کرونای دونالد ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد. این اتفاق پس از برگزاری اولین جلسه مناظره انتخاباتی میان رئیس جمهوری آمریکا و رقیب دموکراتش جو بایدن رخ داد.

 

ترامپ در جریان مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: قصد ندارم مناظره مجازی داشته باشم.

 

او همچنین کمیسیون مناظره دو حزبی را به تلاش برای حفاظت از جو بایدن متهم کرد.

 

پیشتر کمیسیون مناظره های انتخاباتی با صدور بیانیه ای گفت، مناظره بعدی میان ترامپ و بایدن در تاریخ ۱۵ اکتبر به صورت مجازی برگزار می شود. براساس این بیانیه، اقدامات فوق در راستای حفظ سلامتی تمام کسانی است که در مناظره های انتخاباتی نقش دارند.

 

ترامپ در تاریخ دوم اکتبر در مرکز درمانی نظامی والتر رید بستری شد و هنوز تحت درمان است. او چند روز بعد راهی کاخ سفید شد و گفت حس می کند حالش بسیار بهتر است. او برای حضور فیزیکی در دومین مناظره انتخاباتی اعلام آمادگی کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------