دفاع سناتور ارشد جمهوری‌خواه از موضع دونالد ترامپ



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سناتور جمهوريخواه آمریکایی اعلام کرد ستاد دونالد ترامپ حق دارد درباره ادعای تخلفات انتخابات رياست جمهوری اين کشور شکایت کند.

به گزارش صداوسیما؛ لیندزی گراهام عضو جمهوریخواه سنای آمریکا در اظهاراتی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رقابت برای سنای آمریکا سبب شکل گیری موجی قرمز (رنگ نماد جمهوریخواهان) در انتخابات ایالت کارولینای جنوبی شد. می‌توان این قدرت گرفتن را با نگاه ملی (نگاه سراسری) به انتخابات تفسیر کرد.

 

وي افزود: این وضعیت مخالفتی با ورود پول‌های خارجی است. برند جمهوریخواهان در طول زمان رشد کرد و بر برند دموکرات‌ها برتری یافت. من به رقابت‌های انتخاباتی امسال بسیار افتخار می‌کنم. دو هفته گذشته اوضاع بسیار به نفع ما بوده است. صلاحیت قاضی بارت تایید شده است آنهم در برهه‌ای کلیدی. جمهوریخواهان و اکثر مردم، جلسات استماع (برای بررسی صلاحیت او) ​را تماشا کردند که نشان می‌داد او فردی توانمند و شایسته است. شاهد افزایش سی و پنج درصدی تولید ناخالص داخلی هستیم. مردم امیدوارند داستان ویروس تمام شود و اوضاع اقتصادی سر و سامان پیدا کند. اراده رئیس جمهور ترامپ و برگزاری تجمع‌های انتخاباتی برای جلب نظر پایگاه حامیان جمهوریخواهان به این فضا کمک کرده است.

 

اين سناتور جمهوريخواه آمريکايي در بخش دیگری از سخنانش گفت: دموکراسی به انتقاد سالم بستگی دارد. تیم رئیس جمهور ترامپ این حق و فرصت را دارد که ادعای خود درباره تخلف‌های انتخاباتی را مطرح کنند. آن‌ها حق دارند این فرصت را داشته باشند تا بتوانند ادعای خود را ازمنظر نگاه رئیس جمهور ترامپ مطرح کنند. اگر دموکرات‌ها این کار را می‌کردند برایشان هورا می‌کشیدند. ما اجازه نمی‌دهیم رسانه‌ها ما را مرعوب کنند که می‌خواهیم بررسی کنیم تا ببینیم ایا این رقابت (انتخابات) به گونه‌ای سالم برگزار شده است یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------