انتخابات آمریکا ۲۰۲۰ | جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 10:00 / سی‌ان‌ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند

‏شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع گزارش داد، داماد و مشاور رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند

 

08:06 / پرونده قضایی ترامپ ، این بار در ماریکوپای آریزونا 

ترامپ از پذیرش ریاست جمهوری بایدن امتناع ورزیده و ستاد انتخاباتی وی یک پرونده قضایی دیگر، این بار در ماریکوپای آریزونا تشکیل داده است.آنها مدعی شده‌اند مسوولان انتخابات دکمه اشتباه را به رای دهندگان یاد داده تا آن را فشار دهند و باید به صورت دستی آرا شمرده شود.آنها مدعی هستند که آرای این شهرستان در نتیجه اصلی تعیین کننده است.

 

 

07:30 / وکیل ترامپ: رای گیری پستی سرشار از تقلب است!

رودی جولیانی بار دیگر اعلام کرد رای گیری پستی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منجر به وقوع تقلب شده است. رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، گفت: پرونده تقلب در انتخابات یک پرونده بزرگ با اسناد و شواهد زیاد خواهد بود.بر این اساس، جولیانی در نشست خبری در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای آمریکا گفت: من از طرف ستاد انتخاباتی ترامپ در اینجا حضور دارم. من وکیل رئیس جمهور هستم و می‌خواهم بخش نخست وضعی که در آن به سر می‌بریم را برای شما توضیح دهم. این وضعیت بسیار مشکل ساز است و این شکایت‌ها در روز دوشنبه مطرح خواهد شد.وی افزود: برای نخستین بار در ایالت پنسیلوانیا این موضوع همین چند روز پیش کشف شد. افرادی را که شما در پشت سر من می‌بینید در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از افرادی هستند که بر شمارش آرا نظارت داشته اند. آن‌ها بیان کرده اند که به روشی هماهنگ شده از حق خود برای بررسی آرا پستی محروم شده اند.

 

وکیل ترامپ افزود مقامات این شهر که برای ۶۰ سال دموکرات بوده اند و سابقه طولانی و مستندی در تقلب در آرا دارند به جای آنکه به دنبال بررسی و نظارت دقیق آرا پستی باشند، هیچ نظارت دقیقی بر هیچکدام از آرا پستی نداشته اند. این آرا پستی می‌تواند متعلق به هر فردی باشد و یا از سوی اعضای حزب دموکرات در محل مرکز شمارش آرا پرشده باشد.جولیانی گفت این موضوع ساده‌ای است. اگر شما مطلبی برای پنهانکاری در رابطه با آرا پستی ندارید به ناظران اجازه حضور می‌دادید. این موضوع و روالی است که در رابطه با آرا غیابی همیشه اعمال می‌شود. در این باره ناظران دموکرات باید برگه‌های رای را نگاه کنند. ناظران جمهوری خواه هم باید برگه‌های رای را بررسی کنند و در صورت نداشتن هیچ مشکلی آن را در شمارش آرا اعمال کنند. اگر رای مشکل داشته باشد باید آن را ابطال کنند. این موضوع سبب شده است که رای دادن حضوری نسبت به رای دادن پستی از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد.جولیانی افزود: من به توطئه اعتقاد ندارم، اما به اتفاقی بودن این موضوع نیز اعتقادی ندارم. این یک موضوع خنده دار است که همه جمهوری خواهان در پیتزبورگ رد شدند. رئیس جمهور ترامپ ۲ روز پیش تقریباً با ۷۰۰ هزار رای در این ایالت پیشتاز بود، اما به ناگاه همه چیز ناپدید شد و ما هیچ راهی برای دانستن مطلبی درباره این موضوع نداریم، زیرا از حق بازرسی و تعیین مشروعیت تک تک آن آرا محروم شدیم.

   

07:20 / طرفداران مسلح و خشمگین ترامپ به خیابان‌ها ریختند

به گزارش الجزیره، با اعلام پیروزی احتمالی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سوی رسانه‌های خبری این کشور و همچنین انتشار بیانیه بایدن مبنی بر پیروزی در این رقابتها، گروهی از طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به این اخبار واکنش خشم آلود نشان دادند.

 

این طرفداران خشمگین ترامپ در ایالت‌های آریزونا و جورجیا به نشانه اعتراض به اعلام پیروزی بایدن پیش از پایان یافتن روند شمارش تمام آرا و اعلام نتایج رسمی، به خیابان‌ها ریختند.

 

بنابر گزارش‌ها، بسیاری از طرفداران خشمگین ترامپ به همراه خود سلاح‌های گرم از جمله کلت کمری، مسلسل‌های خودکار و شات‌گان حمل می‌کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------