آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

وزیر مستعفی دادگستری آمریکا:مدرکی برای تقلب ندیده‌ام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر مستعفی دادگستری آمریکا هرگونه ضرورت تعیین مشاور ویژه برای بررسی ادعای تخلفات مالیاتی فرزند رئیس جمهوری منتخب را رد کرد و درباره انتخابات هم گفت: هیچ شواهدی دال بر تقلب گسترده انتخاباتی ندیده است.

به گزارش ایرنا، ویلیام بار که به دلیل مخالفت با ترامپ از سمت خود استعفا داد روز دوشنبه در آخرین نشست خبری خود درباره تشکیل مشاور ویژه تحقیق علیه تقلب انتخاباتی یا تحقیق مالیاتی هانتر بایدن فرزند جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا این مطلب را مطرح کرد.

 

وی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای این کار نمی‌بیند، افزود: تحقیقات درباره هانتر باید با مسئولیت‌پذیری و به صورت حرفه‌ای انجام شود.

 

وزیر مستعفی دادگستری آمریکا ادامه داد: من هیچ دلیلی ندیده‌ام که مشاور ویژه تشکیل شود و من هیچ برنامه‌ای برای انجام آن پیش از خروج از مسئولیتم ندارم.

 

آسوشیتدپرس هم اظهار کرده است بار پیش از این نشست خبری به آنها گفته است برخلاف ادعای نادرست دونالد ترامپ رئیس جمهوری، هیچ شواهدی از تقلب انتخاباتی گسترده ندیده است.

 

ترامپ به طرح ادعاهای بی اساس حتی پس از پیروزی رسمی بایدن در نشست گزینشگران ریاست جمهوری ادامه داده است.

 

رئیس جمهوری آمریکا در حال سبک سنگین کردن برای فشار به وزارت دادگستری به منظور تعیین مشاور ویژه بوده است که کار را برای بایدن در توقف این تحقیق سخت‌تر خواهد کرد اما روشن نیست چگونه می‌خواست این کار را بدون موافقت مقامات قضایی انجام دهد.

 

ترامپ از ۲ سال پیش به واسطه وکیل شخصی خود رودی جولیانی، کمک‌های نظامی مصوب اوکراین را به شرط تحقیق اوکراین از فرزند بایدن منوط کرده بود که پس از افشای آن، این کمک ها ارسال شد.

 

همین مساله باعث تشکیل پرونده استیضاح برای ترامپ شد اما به نظر می‌رسد اکنون رئیس جمهوری آمریکا به فکر انتقام از بایدن و حزب دموکرات با طرح ادعای مالیاتی علیه فرزند رئیس جمهوری منتخب است.

 

او در مناظره انتخاباتی هم این مساله را مطرح کرد که بایدن در پاسخ گفت اگر قرار باشد درباره خانواده صحبت کنیم، درباره خانواده تو (ترامپ) می‌توان تا صبح حرف زد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------