آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ترامپ صدر جدول نظرسنجی انتخابات آمریکا!



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
یافته های جدیدترین نظرسنجی انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نشان می دهد که رای دهندگان، دونالد ترامپ را به جو بایدن و برنی سندرز ترجیح می دهند. 

به گزارش برنا، تارنمای هیل دیشب (۳۱ تیر) به نقل از یافته های جدیدترین نظرسنجی کالج امرسون نوشت که ترامپ با ۴۶ درصد رای موافق ۳ درصد محبوبتر از رئیس جمهوری کنونی بوده و در صورتیکه رقیب وی برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت باشد، با ۴۵ درصد محبوبیت و با اختلافی ۵ درصدی پیروز خواهد شد.

 

رئیس جمهوری پیشین آمریکا هنوز به صورت رسمی داوطلب نامزدی در رقابت های ۲۰۲۴ نشده است. یا این حال بایدن گفته که برای بار دوم نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد. سندرز در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ نتوانست در رقابتهای درون حزبی بر رقبای دموکرات پیروز شده و نامزد این حزب شود. پیش بینی می شود که وی در انتخابات ۲۰۲۴ حضور داشته باشد. هرچند که این سناتور اعلام کرده که در صورت نامزدی دوباره بایدن با وی رقابت نخواهد کرد.

 

نتایج نظرسنجی این موسسه آموزشی خصوصی همچنین نشان می دهد که افت محبوبیت کماکان یکی از موانع اصلی پیش روی بایدن است. در میان داوطلبان شرکت در این نظرسنجی ۴۰ درصد از عملکرد رئیس جمهور دموکرات رضایت داشته و ۵۳ درصد از وی ناراضی اند.

 

در نظرسنجی امرسون که ۱۹ و ۲۰ ژوئیه (۲۸ و ۲۹ تیر) انجام شد، یک هزار و ۷۸ داوطلب شرکت کرده و حاشیه خطای آن ۲.۹ درصد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------