آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اوکراین: برای پیروزی به کمک غرب نیازمندیم



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
معاون وزیر دفاع اوکراین عنوان کرد که کشورش به کمک های «مستمر» غرب و نه «مقطعی» برای پیروزی بر نیروهای روس نیازمند است.

 به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه فرانسوی «لو فیگارو»، «گانا ملیار» به رسانه‌های محلی گفت: ما در حال حاضر وارد یک جنگ طولانی شده‌ایم و به حمایت مداوم نیاز خواهیم داشت. غرب باید درک کند که کمک هایش نمی تواند مقطعی باشد، بلکه باید تا زمانی که ما پیروز شویم ادامه یابد.

 

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که کی‌یف منتظر دریافت سامانه موشکی وعده داده شده آمریکاست تا شاید معادله قدرت را در مقابل روسیه در شرق اوکراین تغییر دهد. آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود چهار سامانه «هیمارس»، یک‌هزار ضدتانک جاولین و چهار بالگرد «می۱۷» را در قالب بسته جدید تسلیحاتی به اورکاین ارسال کند.

 

«کالین کال» معاون وزیر دفاع آمریکا گفته است که نیروهای اوکراینی به حدود سه هفته برای استفاده از موشک‌اندازهای موشک‌های هدایت‌شونده هیمارس آموزش نیاز دارند که می‌تواند به اوکراینی‌ها مزیت فاصله و دقت در نبرد دونباس را بدهد.

 

بر پایه این گزارش بسیاری از کشورها با احتیاط اینکه از نظر روسیه کشور متخاصم محسوب نشوند، به اوکراین کمک نظامی ارسال کرده اند. «ولادیمیر پوتین» تهدید کرد در صورت ارائه موشک های دوربرد غرب به اوکراین، به اهداف جدیدی حمله خواهد کرد. وی بدون اشاره به جزئیات بیشتر به شبکه تلویزیونی روسیه گفت در صورت تحویلی چنین سامانه موشکی، روسیه به سایت‌هایی که تاکنون آنها را هدف قرار نداده‌ حمله خواهد کرد.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------