ترامپ پاسخ ۱۲ صفحه ای به اتهامات کمیته تحقیق کنگره منتشر کرد



ترامپ ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
ترامپ پاسخ ۱۲ صفحه‌ای را در واکنش به اتهامات جلسه استماع شورش ۶ ژانویه منتشر کرد. 

به گزارش مهر به نقل از هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه پاسخی ۱۲ صفحه‌ای را منتشر کرد که در آن شهادت و اتهامات ارائه شده توسط کمیته بررسی شورش کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ رد شده است.

 

ترامپ در بیانیه خود دموکرات‌ها را متهم کرد که به دنبال انحراف افکار عمومی از یک سری مسائل و مشکلات داخلی پیش روی کشور هستند.

 

ترامپ در این بیانیه گفت: «هفده ماه پس از رویدادهای ۶ ژانویه، دموکرات‌ها قادر به ارائه راه حل نیستند. آنها به دنبال تغییر روایت یک ملت در حال شکست هستند، بدون اینکه حتی اشاره‌ای به ویرانی و مرگ ناشی از چپ رادیکال چند ماه قبل داشته باشند. اشتباه نکنید، آنها دولت را کنترل می‌کنند. آنها صاحب این فاجعه هستند. آنها امیدوارند که این جلسات به نحوی دورنمای شکست آنها را تغییر دهد.»

 

این سند ۱۲ صفحه‌ای تاکید می‌کند که چگونه ترامپ هنوز از ادعاهای خود مبنی بر تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ رد نشده است، و اینکه چگونه کار کمیته ممکن است برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ را تحت تأثیر قرار دهد.

 

کمیته بررسی شورش ۶ ژانویه تا کنون دو جلسه استماع برگزار کرده است تا نشان دهد ترامپ مکرراً توسط دستیارانش مطلع شده بود که در انتخابات هیچ رأیی دزدیده یا تقلب نشده است.

 

در این سند ۱۲ صفحه‌ای، ترامپ تعداد انگشت شماری از ادعاهای رد شده را تکرار می‌کند تا ادعا کند که انتخابات ۲۰۲۰ از او دزدیده شده و به نفع دموکرات‌ها تقلب شده است.

 

یکی از بخش‌های بیانیه ترامپ بر ادعاهای مربوط به قاچاق رأی متمرکز است، که برای آن به فیلم مستند «۲۰۰۰ قاطر» استناد می‌کند. در شهادتی که اوایل روز دوشنبه ارائه شد، ویلیام بار، دادستان کل سابق، با اشاره به این فیلم خندید و گفت که با این نظر که این فیلم بخشی از فرایند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان می‌دهد، موافق نیست.

 

ترامپ در بخش دیگری از نامه خود تاکید می‌کند که جو بایدن نمی‌توانست در ایالت‌های پنسیلوانیا، آریزونا یا جورجیا پیروز شود، زیرا آرای بایدن بیشتر سیاه‌پوستان و آرای اسپانیایی‌ها تبارها بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------