آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

ترامپ شاید فرماندار فلوریدا را برای انتخابات ۲۰۲۴ معاون خود کند



ترامپ ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
ترامپ انتخاب "ران دی‌سانتیس"، فرماندار فلوریدا را به عنوان معاونش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ رد نکرده و شاید او را برای این سمت در کارزار انتخاباتی مجدد خود برگزیند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری "نیوزمکس" درباره احتمال کاندیداتوری خودش و انتخاب دی‌سانتیس به عنوان معاون برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به این نکته اشاره کرد که او روابط خوبی با فرماندار فلوریدا دارد.

 

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین گفت: خوب من روابط خوبی با او دارم. من مسئول موفقیت او هستم، چون او را تایید کردم و او مراتب ترقی را طی کرد.

 

ترامپ پیشنهاد دی‌سانتیس در سال ۲۰۱۸ برای فرمانداری فلوریدا را تایید کرد. پس از این تایید، میزان حمایت از دی‌سانتیس بالا رفت و او توانست به عنوان فرماندار فلوریدا انتخاب شود.

 

ترامپ بیش از یک سال و نیم است که به این موضوع اشاره می‌کند که پس از شکست در انتخابات ۲۰۲۰ که جو بایدن در آن پیروز شد، می‌تواند مبارزات انتخاباتی دیگری را آغاز کند. اما دی‌سانتیس به عنوان یک رقیب احتمالی برای کاندیداتوری حزب جمهوری خواه ظاهر شده چون در سال‌های اخیر وجهه ملی او در میان این حزب افزایش یافته است.

 

ترامپ به صورت غیرعلنی درباره جاه طلبی‌های سیاسی شایعه شده دی‌سانتیس شاکی است. با این حال هر دو نفر هنوز تاکید دارند که روابط خوبی با هم دارند و همچنین در یک مراسم عروسی که آوریل در مارالاگو در فلوریدا برگزار شد، با یکدیگر در حالیکه داشتند صحبت می‌کردند، مشاهده شدند.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------