آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

کاخ سفید: همه تحولات اوکراین را به پوتین خبر نمی دهند



 تحولات اوکراین,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
کاخ سفید ادعا کرده است که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به طور کامل اطلاعات درباره جنگ اوکراین را دریافت نمی کند. 

به گزارش مهر به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی در کاخ سفید ادعا کرده است که ژنرال‌های روسی، «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه را در مورد پیشرفت جنگ در اوکراین گمراه می‌کنند.

 

در همین ارتباط نیز، «کیت بدینگفیلد»، مدیر ارتباطات کاخ سفید، گفت: «ما معتقدیم که پوتین توسط مشاورانش در مورد عملکرد بد ارتش روسیه و اینکه چگونه اقتصاد روسیه توسط تحریم‌ها فلج شده است، اطلاعات نادرست دریافت می‌کند، زیرا مشاوران ارشد او از گفتن حقیقت ترس دارند.» در یک نشست خبری گفت.»

 

بدینگفیلد همچنین ادعا کرد که «اکنون تنش مداوم بین پوتین و وزارت دفاع وجود دارد که ناشی از بی‌اعتمادی پوتین به رهبری وزارت دفاع است.»

 

پیشتر نیز «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون همین ادعا را تکرار کرده و بدون نام بردن از «ولادیمر پوتین»، رئیس جمهور روسیه گفته بود که فرمانده کل قوای روسیه در طول درگیری‌هایی که از ۲۴ فوریه در اوکراین آغاز شده، به طور کامل از تحولات مطلع نمی‌شود.

 

از زمان آغاز جنگ در اوکراین روابط روسیه با کشورهای غربی و بویژه آمریکا به بالاترین سطح تنش‌ها رسیده و طی هفته گذشته اظهارنظر «جوبایدن»، رئیس جمهور آمریکا درباره «ولادیمیرپوتین» با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------