آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آمریکا رسما از یونسکو خارج شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,یونسکو
تصمیم واشنگتن برای خروج از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) که اکتبر گذشته اتخاذ شده بود، امروز- دوشنبه- به طور رسمی اجرائی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ایالات متحده امروز- دوشنبه- تصمیم خروج از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) را رسما اجرائی کرد. 

 

آمریکا پس از خروج از این نهاد بین‌المللی، حضور خود را به عنوان ناظر در آن حفظ خواهد کرد و فقط سهم مالی آن را پرداخت نخواهد کرد. 

 

وزارت خارجه آمریکا در اکتبر ۲۰۱۷ تصمیم واشنگتن برای خروج از یونسکو را به بهانه وجود تبعیض و تعصب علیه اسرائیل و نیاز به اصلاح ریشه‌ای در این نهاد بین‌المللی اعلام کرد. 

 

لازم به ذکر است که آمریکا در نیمه سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که از شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل به ادعای عدم اجرای اصلاحات مورد نظر واشنگتن به ویژه در مورد موضع‌گیری در قبال اسرائیل خارج می‌شود.

 

«نیکی هیلی» نماینده وقت آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه همیشه علیه اسرائیل تعصب وجود داشته است، گفت که کشورش پس از آنکه هیچ کشوری جرأت نکرد به نبرد واشنگتن برای اصلاح این شورای ریاکارانه و خودخواهانه بپیوندد، تصمیم به خروج از شورای حقوق بشر گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------