آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

آبزرور: بشار اسد در پایان ۲۰۱۸ پیروز بحران سوریه شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بشار اسد
روزنامه آبزرور انگلیس در گزارشی نوشت که بشار اسد در پایان ۲۰۱۸ از بحران پیروز بیرون آمد.

به گزارش ایسنا، روزنامه آبزرور نوشت: "بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه به ویژه بعد از اعلام عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه پیروز بحران چندساله این کشور شد. مساله تنها به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای عقب‌نشینی نیروهای این کشور از سوریه که موجب شوکه شدن ژنرال‌ها و دیپلمات‌های آمریکایی شده، ختم نمی‌شود بلکه به گفته حسن حسن، از تحلیلگران مرکز سیاست‌های خاورمیانه در واشنگتن امارات سفارتش را در دمشق بازگشایی کرد و بحرین نیز همین مسیر را در پیش گرفت. احتمالا کشورهای دیگر از جمله کویت نیز همین کار را خواهند کرد و اتحادیه عرب نیز برای بازگشت سوریه آماده می‌شود.

 

این تحولات بعد از حدود پنج ماه از دستیابی نظام سوریه به بزرگترین دستاورد علیه شورشیان یعنی کنترل بر استان درعا که مهد "شورش علیه اسد" و آخرین پناهگاه مخالفان بود، رخ دادند. تسلیم شدن شورشیان این استان هرگونه تهدید سیاسی و نظامی را که می‌تواند خطری برای ابقای نظام سوریه باشد، از بین برد.

 

تحولات نظامی و دیپلماتیک طی شش ماه گذشته پیروزی نهایی اسد در بحران را نشان داد و از نظر داخلی دیگر مخالفان قوی وجود ندارند. همه چیز به نفع بشار اسد است."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------