فرصت ۴ ماهه ترامپ به ارتش آمریکا برای خروج از سوریه



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ارتش این کشور برای خارج کردن نیروهایش از سوریه چهار ماه فرصت داده است. 

به گزارش مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ارتش این کشور برای خارج کردن نیروهایش از سوریه چهار ماه فرصت داده است.

 

به گفته دو مقام آمریکایی، ترامپ در جریان سفر هفته گذشته به عراق به ژنرال «پال لاکامرا» فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه اعلام کرد که ارتش چند ماه فرصت دارد تا خروج امن و منظم از سوریه را تکمیل کند.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: اگر کسی جز دونالد ترامپ آنچه را که من در سوریه ای انجام دادم، انجام می‌ داد؛ الان یک قهرمان ملی بود.

 

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: وقتی من رئیس‌جمهور شدم، سوریه یک افتضاح پر از نیروهای داعش بود. اکنون، بخش عمده ای از داعش از بین رفته و ما داریم به آرامی نیروهایمان را به خانه می‌ فرستیم تا با خانواده‌ های خود باشند. همچنین، در عین حال با باقی‌ مانده‌ های داعش نیز می‌ جنگیم.

 

این درحالیست که رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش و با صدور دستوری غیرمنتظره اعلام کرد که تصمیم دارد نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------