آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ رسانه‌های مخالفش را ماه‌زده‌های دیوانه خواند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مجددا در توییت‌هایی مطبوعات را مورد حمله قرار داده و این مطبوعات را «ماه‌زده‌های دیوانه» خواند که از حقیقت دست کشیده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییت‌هایی نوشت: «رسانه‌های اخبار دروغ هرگز وضعشان بدتر از این نبوده است». او اصحاب مطبوعات و رسانه را متهم کرد به اینکه داستان‌هایی را می‌سازند تا او و دولتش را بد جلوه دهند.

 

در یکی از این توییت‌ها ترامپ نوشت: به رغم تمام موفقیتی که کشور ما دارد به دست می‌آورد از جمله آمارهای درست منتشر شده در زمینه اشتغال که از نمودارها خارج  هستند، رسانه‌های اخبار دروغ و کاملا بی صداقت در ارتباط با من و ریاست جمهوری من هرگز بدتر از این عمل نکرده‌اند. بسیاری از آنها تبدیل به ماه‌زده‌های دیوانه شده‌اند که از حقیقت دست برداشته‌اند.

 

ترامپ در ادامه توییتهایش خاطرنشان کرد:‌رسانه‌های اخبار دروغ عمدا دروغ گفته و بدجنسی می‌کنند تا موفقیت عظیم دولت و من را تا جای ممکن بد جلوه دهند. آنها از منابع ناموجود استفاده می‌کنند و داستان‌هایی را می‌نویسند که کاملا موهوم هستند. کشور ما بسیار وضعش خوب است و با این حال این یک روز غم انگیز در آمریکا است.

 

ترامپ در ادامه در یک توییت سوم مطبوعات را «دشمن مردم» و همچنین «حزب اپوزیسیون» خواند. او در متن این توییت تصریح کرد:‌ رسانه‌های اخبار دروغ در کشورمان در واقع حزب اپوزیسیون واقعی هستند. آنها دشمن واقعی مردم هستند.  ما باید دوباره صداقت را به روزنامه نگاری و خبرنگاری برگردانیم.

 

ترامپ با این حال توضیح نداد که کدام گزارش‌ها سبب انتشار این توییت‌ها شده است. او در حالی این توییت را منتشر کرد که تعطیلی بخشی از دولت آمریکا به دلیل اختلاف بر سر ساخت دیوار در مرز با مکزیک ادامه دارد و در هفته سوم خود قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------