آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

ترامپ:امیدوارم در دیدار با رهبران کنگره مشکل تعطیلی دولت حل شود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت این کشور، نسبت به حل و فصل مشکل تعطیلی دولت فدرال ابراز امیدواری کرد. 

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب به وقت محلی در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به ملت آمریکا بر بحران امنیتی رو به رشد در مرز جنوبی آمریکا تأکید کرد و مدعی شد که تمامی آمریکاییها از مهاجرت غیر قانونی آسیب می بینند.

 

وی در ادامه بار دیگر تأکید کرد که بخش اجرایی قانون به ۵.۷ میلیارد دلار برای ساخت حصار مرزی نیازمند است.  

 

ترامپ همچنین از رهبران کنگره دعوت کرد تا روز چهارشنبه برای گفتگو بر سر توافقی در خصوص امنیت مرزی، در کاخ سفید گرد هم آیند.

 

وی در ادامه سخنرانی خود گفت: «این وضعیت می تواند در یک نشست ۴۵ دقیقه ای حل و فصل شود. من از رهبران کنگره دعوت کرده ام تا فردا به کاخ سفید آمده و این مشکل را حل کنند. امیدوارم که بتوانیم در راستای حمایت از امنیت ملی بر سیاستهای حزبی خود فائق شویم».

 

گفتنی است تعطیلی دولت فدرال آمریکا که از تداوم اختلافات سیاسی داخلی در کنگره بر سر بودجه ۵.۶ میلیارد دلاری ساخت دیوار مرزی مکزیک سرچشمه می گیرد، وارد سومین هفته خود شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------