آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

پاکستان، اولین مقصد سفرهای بن سلمان در ۲۰۱۹



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , پاکستان
کشور پاکستان برای استقبال از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در فوریه آماده می‌شود. 

به گزارش ایسنا، فواد چودری، وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان امروز (یکشنبه) در گفتگوی تلفنی با ترکی الشبانه، همتای ترکیه‌ای خود هدف از سفر تاریخی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به این کشور را تقویت روابط دو کشور دانست و گفت: پاکستان و عربستان دو کشور دوست هستند که روابط‌شان بر اصل احترام، همکاری و اعتماد متقابل استوار است و افق‌های جدید همکاری میان دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه گشوده خواهد شد.

 

طبق گزارش شبکه خبری "جیو نیوز" پاکستان، عمران خان، نخست وزیر پاکستان در اولین سفر خارجی خود از زمان پیروزی در انتخابات، سپتامبر گذشته به عربستان سفر کرده و در جده با بن سلمان دیدار کرد.

 

عمران خان در این دیدار به شرح روابط تاریخی دو کشور و راه‌های تقویت آنها در تمامی زمینه‌ها پرداخته و تحولات منطقه‌ای را بررسی کرد.

 

نخست وزیر پاکستان در این دیدار از بن سلمان برای سفر به این کشور دعوت کرده و در دیدار با او راه‌های تقویت روابط دو جانبه پاکستان و عربستان و نیز برخی مسایل منطقه‌ای مشترک را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------