آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

روسیه: آمریکابه دنبال بهانه برای ممانعت از دیداری دیگر میان پوتین و ترامپ است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ریابکوف
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام با اظهار این نکته که مسکو حاضر به شفافیت بی سابقه 9M729 است گفت: بآمریکا برای جلوگیری از دیدار جدید پوتین با ترامپ به دنبال بهانه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: در حال حاضر هیچ گونه فرمتی برای مذاکرات رهبران دو کشور بعد از مذاکرات هلسینکی وجود ندارد. در کل بحران در واشنگتن به دلیل مسائل داخلی وجود دارد. همواره آمریکا به دنبال بهانه‌جویی برای جلوگیری از دیدار رهبران دو کشور است.

 

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: برنامه‌ریزی رئیس جمهور روسیه برای حضور در اجلاس‌های بین المللی است که ممکن است در این اجلاس‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم شرکت کرده و دو طرف در حاشیه این اجلاس‌ها با یکدیگر دیدار کنند.

 

قرار بود پوتین وترامپ در حاشیه اجلاس جی ۲۰ در آرژانتین در یکم دسامبر با یکدیگر دیدار و گفت وگو کنند اما رئیس جمهور آمریکا این مذاکرات را به دلیل بحران کرچ لغو کرد.

 

ریابکوف همچنین با اعلام اینکه مسکو آماده شفافیت بی سابقه درباره موشک‌های 9M729 است گفت: کرملین تصمیم یک جانبه آمریکا برای تعلیق معاهده موشک‌های میانبرد هسته‌ای (آی ان اف) را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

وی گفت: ما حاضریم شفافیت بی سابقه‌ای در این باره داشته باشیم ما به آنها اطلاعاتی درباره این موشک‌ها دادیم و همزمان از آمریکایی‌ها خواستیم گام‌های عملی برای رفع نگرانی ما از سیتم های آگیس که در رومانی مستقر شده‌اند و قرار است در لهستان نیز مستقر شوند، بردارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------