ترامپ دوباره تهدید کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
وال استریت ژورنال گزارش داد، دونالد ترامپ تردید دارد که قانونگذاران آمریکایی به توافقی بر سر تامین بودجه ساخت دیوار مرزی جدید برسند که مورد قبول او باشد و در صورت لزوم او آن دیوار را با اختیارات اضطراری می‌سازد.

 به گزارش ایسنا ،دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال گفت، معتقد است با اینکه فرصت‌هایی برای دستیابی به توافق جدید پیش از تعطیلی دوباره دولت فدرال وجود دارد اما فقدان اعتبار در کمتر از سه هفته کمتر از ۵۰ درصد است. بنابراین او معتقد است، تعطیلی دوباره دولت "قطعاً یک گزینه" است.

 

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، اظهارات ترامپ چند روز پس از پایان بلندترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا مطرح شد. توافقی که ترامپ جمعه گذشته به امضا رساند و به صورت موقت به تعطیلی دولت پایان داد، هیچ اعتبار جدیدی برای ساخت دیوار مرزی جنجالی اختصاص نداد.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به پرسش وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه آیا اعتبار کمتر از ۵.۷ میلیارد دلار برای ساخت دیوار را می‌پذیرد، گفت: شک دارم. باید این کار را درست انجام دهم.

 

ترامپ در ادامه تاکید کرد، تردید دارد با دریافت حق شهروندی برای مهاجران بدون اوراق هویتی که در زمان کودکی به صورت غیر قانونی به آمریکا منتقل شدند، در ازای اعتبار برای ساخت دیوار مرزی جدید موافقت کند. او تاکید کرد: این مساله‌ای جداگانه است و باید در زمانی دیگر به صورت جداگانه مورد رسیدگی قرار بگیرد.

 

این در حالیست که ترامپ هفته گذشته پیشنهاد حفاظت موقت از برخی مهاجران بدون اوراق هویتی را به ازای ۵.۷ میلیارد دلار بودجه برای دیوارش پیشنهاد داد اما دموکرات‌ها به سرعت این پیشنهاد را رد کردند. ترامپ در پاسخ به اینکه چه نوع مانعی در مرز جنوبی آمریکا با مکزیک مورد قبول است، گفت: باید ببینم! چیزی که بتواند جلوی مجرمان، باندها، قاچاقچیان انسان و قاچاق مواد مخدر را بگیرد. من برای همه چیز آماده‌ام اما تنها چیزی که اثرگذار خواهد بود یک مانع فیزیکی قوی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------