توئیت تمسخرآمیز ترامپ درباره گرمایش جهانی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,گرمایش جهانی
در شرایطی که ایالات‌های غرب‌میانه آمریکا برای رویارویی در روزهای آتی با بادهای سرد با دمای منفی ۶۵ درجه آماده می‌شوند، ترامپ در توئیتی پرسید: چه بلایی سر گرم شدن زمین آمده است؟ 

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین در توئیتی خواستار بازگشت فوری گرمایش جهانی شد. او نوشت: در غرب میانه زیبای آمریکا، دمای بادهای سرد به منفی ۶۰ درجه می‌رسد که سردترین دمای ثبت شده است. انتظار داریم هوا در روزهای آتی سردتر هم بشود. مردم حتی نمی‌توانند چند دقیقه هم بیرون باشند. چه بلایی بر سر گرمایش جهانی آمده است؟ لطفاً سریعاً برگرد، ما به تو احتیاج داریم.

 

به گزارش پایگاه خبری هیل، گرم شدن زمین مایه نگرانی دانشمندانی است که معتقدند در دهه‌های پایانی قرن بیستم، گرم‌ترین سال‌های ۴۰۰ سال اخیر بوده است. با این حال ترامپ مکرراً وجود تغییرات آب و هوایی را انکار می‌کند و گاهاً به تحولات آب و هوایی خاص به عنوان مدرکی دال بر عدم وجود تغییرات آب و هوایی اشاره می‌کند. حین توفان‌های برفی اوایل همین ماه در شمال شرقی و غرب‌میانه آمریکا، ترامپ در توئیتی با تمسخر گرمایش جهانی نوشت: بد نیست یک کم از آن گرمایش جهانی را الان داشتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------