آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

روسیه: تلاش برای بی‌ثبات کردن اوضاع ونزوئلا از سمت کلمبیاست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,سخنگوی وزارت خارجه روسیه
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) با اشاره به نوشته‌ای از سوی مشاور امنیت ملی آمریکا درباره استقرار نیروها در کلمبیا گفت، تلاش‌ها برای بی‌ثبات کردن اوضاع در ونزوئلا از سمت کلمبیاست. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه حین اشاره به تحریم‌های جدید علیه ونزوئلا شامل تحریم کمپانی دولتی نفت و گاز این کشور کاغذی زردرنگ در دست داشت که رویش نوشته شده بود "۵۰۰۰ سرباز در راه کلمبیا".

 

شبکه خبری ان.بی.سی بعدا از قول سه تن از مقام‌های دفاعی آمریکا گزارش داد که هیچ نیروی آمریکایی قرار نیست به کلمبیا یا ونزوئلا اعزام شود.

 

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به این کاغذ زرد رنگ بولتون به این مساله اشاره کرد که بسیاری از مقام‌های آمریکایی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری تا مقام‌های دولت با گستاخی فراوان درباره احتمال مداخله نظامی آمریکا در ونزوئلا اشاره داشته‌اند.

 

به گفته زاخارووا، تلاش‌های زیادی برای مداخله در امور داخلی ونزوئلا انجام شده که از کلمبیا نشات می‌گیرند.

 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین در فیسبوک خود نوشت: یادآور می‌شوم که به نام بازگشت دموکراسی به ونزوئلا اقداماتی در جهت بی‌ثباتی اوضاع در این کشور صورت می‌گیرد که از سوی کلمبیاست. درباره عدم دخالت در امور داخلی از انتخابات گرفته تا امنیت سایبری که موضوع اصلی نگرانی برای غرب در سال‌های اخیر بوده، چه می‌گویید؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------