سناتورمک کانل درباره خروج شتابزده آمریکا از سوریه هشدار داد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,میچ مک کانل
رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنای آمریکا در اعتراض به تصمیم اخیر ترامپ، مترصد معرفی اصلاحیه ای است که علیه «خروج شتابزده» نیروهای آمریکا از سوریه و افغانستان هشدار می دهد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور «میچ مک کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه در مجل سنای آمریکا روز سه شنبه در اعتراض به تصمیم بحث برانگیز «دونالد ترامپ» برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه و افغانستان از قصد و آمادگی خود برای ارائه اصلاحیه ای قانونی خبر داد که با برهم زدن مناسبات دیرینه وی با ترامپ، علیه «خروج شتابزده» نیروهای آمریکا از سوریه و افغانستان هشدار می دهد.

 

مک کانل در سخنرانی خود در صحن مجلس سنا گفت که در لایحه پیشنهادی او، «این واقعیت آشکار تصدیق می شود» که حضور القاعده، داعش در عراق و سوریه و نیروهای وابسته به آنها «تهدیدی جدی علیه امنیت آمریکا به شمار می رود».

 

مک کانل می گوید که این لایحه «با اذعان به خطر خروج شتابزده از این تعارضات، بر ضرورت اقدامات دیپلماتیک و ارائه راه حلهای سیاسی برای حل تعارضات اساسی در سوریه و افغانستان تأکید می کند».

 

سناتور مک کانل در ادامه افزود که «اصلاحیه پیشنهادی او از نیروهای نظامی آمریکا و شرکای آن می خواهد تا زمانی که موقعیت برای شکست همیشگی این تروریستهای فرومایه ایجاد شود؛ به تعهد خود پایبند بمانند».

 

وی در ادامه مدعی شد که «آمریکا رهبر جهان آزاد است و وظیفه رهبری، حفظ ائتلاف جهانی علیه تروریسم و همکاری با شرکا در مبارزه علیه تروریستها برعهده آمریکا است».

 

گفتنی است که سناتور مک کانل تا بعدازظهر روز سه شنبه (نهم بهمن ماه) اصلاحیه ای را به طور رسمی به مجلس سنا ارائه نکرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------