روسیه: دولت و اپوزیسیون در ونزوئلا پای میز مذاکره بیایند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مذاکره بین نیکلاس مادورو و اپوزیسیون
وزیر امور خارجه روسیه روز سه‌شنبه بر لزوم مذاکره بین نیکلاس مادورو و اپوزیسیون در ونزوئلا تاکید کرد.لاوروف گفت: ما هم‌چنان باور داریم که تنها راه خروج از این بحران این است که دولت و اپوزیسیون به پای میز مذاکره بیایند. هر کاری غیر از این همان تغییر رژیم است که غرب بارها کرده است. 

لاوروف راه حل بحران ونزوئلا را «تنها در گفت‌وگوی رئیس جمهور این کشور با اپوزیسیون»‌ می‌داند.

 

وزیر امور خارجه روسیه روز سه‌شنبه بر لزوم مذاکره بین نیکلاس مادورو و اپوزیسیون در ونزوئلا تاکید کرد.

 

خبرگزاری رویترز به نقل از ریانووستی خبر می‌‌دهد که سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، روز سه‌شنبه تاکید کرده است که راه حل بحران ونزوئلا تنها در گفت‌وگوی رئیس جمهور این کشور با اپوزیسیون است.

 

لاوروف گفت: «ما هم‌چنان باور داریم که تنها راه خروج از این بحران این است که دولت و اپوزیسیون به پای میز مذاکره بیایند. هر کاری غیر از این همان تغییر رژیم است که غرب بارها کرده است.»

 

اظهار نظر وزیر خارجه یکی از بزرگ‌ترین حامیان نیکلاس مادورو یک روز پس از آن منتشر می‌شود که چندین کشور اروپایی روز دوشنبه، ۱۵ بهمن، خوان گوایدو، رئیس پارلمان و رقیب نیکلاس مادرو را به عنوان رئیس‌ جمهوری موقت ونزوئلا به رسمیت شناختند.

 

فرانسه، اسپانیا، آلمان، بریتانیا، پرتغال، سوئد، دانمارک، استونی، لهستان، اتریش و هلند پس از پایان ضرب‌الاجل هشت روزه به مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا که مشروعیتش زیر سوال رفته است، این موضع واحد را اتخاذ کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------