سفر محمود عباس به ریاض برای دیدار با ملک سلمان



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,محمود عباس
قرار است محمود عباس با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به منظور بررسی وضعیت سیاسی کنونی و خطرات پیش روی پرونده فلسطین به ویژه شهر قدس دیدار کند. 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور رایزنی با مسئولان سعودی درخصوص پرونده فلسطین وارد ریاض شد.

 

به گزارش ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر دوشنبه وارد ریاض شد و در فرودگاه بین‌المللی "ملک خالد" مورد استقبال شاهزاده فیصل بن عبدالعزیز، امیر منطقه ریاض، مساعد بن محمد العیبان، وزیر مشاور و باسم الآغا، سفیر فلسطین در ریاض قرار گرفت.

 

بنا به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، قرار است محمود عباس با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به منظور بررسی وضعیت سیاسی کنونی و خطرات پیش روی پرونده فلسطین به ویژه شهر قدس دیدار کند.

 

سفیر فلسطین در ریاض اعلام کرد که این سفر محمود عباس که دو روز به طول می‌انجامد در ادامه ارتباط میان رهبران دو طرف در سایه شرایط سخت بین‌المللی و همچنین در سایه تلاش‌ها برای پایان دادن به مسأله فلسطین صورت گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: ملک سلمان خطاب به محمود عباس گفته است، ما با شما هستیم، ما هر آنچه که شما قبول دارید را قبول می‌کنیم. ما با صلح و مشروعیت بین‌المللی هستیم و طرح صلح عربی همان چیزی که بوده، باقی مانده است.

 

الآغا همچنین گفت: شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بارها تاکید کرده است که صلح در منطقه بدون کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------