برنی سندرز بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌شود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , برنی سندرز
سناتور آمریکایی و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری این کشور، بنا دارد بار دیگر برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندید شود. 

به گزارش ایلنا به نقل از از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ «برنی سندرز»، سناتور آمریکایی و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری این کشور، بنا دارد بار دیگر برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندید شود. این خبر را شبکه رسانه‌ای پولیتیکو روز گذشته -شنبه- به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد. 

 

به گفته این منابع، سندرز و تیمش مشغول تهیه مصاحبه‌هایی با نامزدهای تصدی پست‌های دولتی در صورت پیروزی او در انتخابات هستند. این منابع همچنین افزودند که سندرز ویدئویی را آماده کرده که در آن از تصمیمش برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۰ پرده برمی‌دارد. با این حال، ‌مشخص نیست که این ویدئو چه زمانی منتشر می‌شود. 

 

سندرز سال گذشته میلادی عنوان کرد که ممکن است در انتخابات سال ۲۰۲۰ نامزد شود. وی افزود که تنها زمانی چنین خواهد کرد که مطمئن باشد «بهترین کاندیدایی» است که می‌تواند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده، را شکست دهد. 

 

سندرز همچنین گفت که نخبگان رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی ایالات متحده هزینه بسیاری را صرف خواهند کرد که مانع نامزدی او برای انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری شوند. 

 

این در حالی است که پیشتر یک نظرسنجی نشان از آن داشت که سندرز دومین کاندیدای محبوب دموکرات‌ها پس از «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، برای انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------