آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ولیعهد ژاپن: شیوه پدرم را در سلطنت پیش می‌گیرم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ولیعهد ژاپن
ولیعهد ژاپن که طی دو ماه آینده سلطنت این کشور را بر عهده خواهد گرفت می گوید اگرچه فکر کردن به آینده باعث می‌شود که او در خودش فرو برود اما قصد دارد در سلطنت رویه پدرش را در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، آکیهیتو، امپراتور ژاپن که اکنون ۸۵ سال دارد، در سال ۲۰۱۶  اعلام کرد که قصد دارد به دلیل کهولت سن از سلطنت کناره‌گیری کند. طی دو قرن اخیر این نخستین بار است که یک امپراتور ژاپن از قدرت کناره‌گیری می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، آکیهیتو در دوران قدرت خود تلاش کرده است که امپراتوری را به مردم نزدیک‌تر کند. حالا ناروهیتو، ولیعهد او نیز می گوید که قصد دارد در سلطنت خود همین رویه را پیش بگیرد.

 

آکیهیتو در ۳۰ آوریل از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد و ناروهیتو یک روز پس از آن بر تخت قدرت خواهد نشست.

 

ولیعهد ژاپن در کنفرانسی خبری که یک روز پیش از سالروز تولدش برگزار شد، با اشاره به وظایفی که بر عهده خواهد گرفت، گفت: وقتی به آینده پیش رو فکر می‌کنم، خیلی جدی می‌شوم و در خودم فرو می‌روم. من برای مردم دعا می‌کنم و همیشه به آنان فکر می‌کنم و در خوشحالی و غم آن‌ها خود را شریک می‌کنم؛ همانطور که پدر و مادرم این کار را کرده‌اند.

 

با اینکه ناروهیتو متعهد شده است که سنت‌های خاندان سلطنتی را حفظ کند اما متعهد شده که همگام با جهان برای تغییر آماده خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------