رئیس اف.بی.آی: کمپین‌های خارجی نفوذ، همچنان آمریکا را هدف قرار می‌دهند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کریستوفر رای
رئیس اف. بی. آی هشدار داد که طرف‌ خارجی هنوز کمپین‌های اطلاعات غلط در رسانه‌های اجتماعی به راه می‌اندازند تا تنش سیاسی در آمریکا را تشدید کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، کریستوفر رای، رئیس اف. بی. آی در جریان سخنرانی در کنفرانس امنیت سایبری RSA در سانفرانسیسکو گفت، با وجود آنکه هنوز هیچ کمپین نفوذی یک تأثیر اصولی و کلی بر زیرساخت‌های انتخاباتی آمریکا نگذاشته، اما چنین اقداماتی در رسانه‌های اجتماعی ادامه دارد.

 

وی به "روسیه، ایران، چین و کره شمالی" به عنوان "تهدیدهای گسترده سایبری" اشاره کرد و گفت: اینها بر خلاف آنچه هستند که ما در طول عمر خود داشته‌ایم.

 

شبکه خبری سی. ان. ان نیز از قول رئیس اف. بی. ای گزارش داد: آنچه که بیش از همه من را شوکه کرد عمق و مقیاس تهدید ضد اطلاعاتی چین است.

 

رئیس اف. بی. آی همچنین به این مساله اشاره کرد که این دپارتمان با کمپانی‌های رسانه‌های اجتماعی برای جلوگیری از نفوذ این کمپین‌ها و گسترش آنها به صورت آنلاین همکاری دارد و ادامه داد: همکاری مذکور یک نمونه کامل همکاری بین دولت و بخش خصوصی در راستای دفاع مشترک است.

 

فعالیت‌های مخرب دیجیتالی از جانب دولت‌ها و کمپانی‌های خارجی به عامل اصلی در ۲۰۱۶ تبدیل شده بود پس از آنکه مشخص شد روسیه یک کمپین پیچیده در رسانه‌های اجتماعی برای گسترش اطلاعات نادرست و ایجاد تنش در فضای تجاری درباره مسائل بسیار مهم به راه انداخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------