آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اعمال محدودیت های جدید روادید اروپا برای شهروندان آمریکایی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , روادید اروپا
بنابراین گزارش هر شهروند آمریکایی که بتواند این نوع روادید را دریافت کند به مدت سه سال و به کرات مجاز به سفر به کشورهای اروپایی عضو شنگن خواهد بود.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: از ابتدای سال 2021میلادی شهروندان آمریکایی برای سفر به کشورهای عضو ' شنگن ' اروپا باید روادید دریافت کنند.

 

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری سی ان ان با انتشار این خبر نوشت: اتحادیه اروپا روز گذشته اعلام کرد شهروندان آمریکایی برای سفر به کشورهای عضو 'شنگن' اروپا نیازمند اخذ نوع خاصی از روادید خواهند بود.

 

سی ان ان نوشت: شهروندان آمریکایی هم اکنون آزادانه قادرند به مدت 90 روز به کشورهای اروپایی سفر کنند، اما با اجرای قانون جدید هرشهروند آمریکایی باید دارای یک پاسپورت معتبر، نشانی پست الکترونیک و کارت اعتباری شناخته شده ای باشد تا روادیدی موسوم به ' سیستم مجوز و اطلاعات مسافرتی اروپایی' که به اختصار (ETIAS) خوانده می شود، دریافت کنند.

 

بنابراین گزارش هر شهروند آمریکایی که بتواند این نوع روادید را دریافت کند به مدت سه سال و به کرات مجاز به سفر به کشورهای اروپایی عضو شنگن خواهد بود.

 

سی ان ان درادامه نوشت: اتحادیه اروپا دراین زمینه گفته که به تازگی تصمیم گرفته است تاسطح امنیتی خود را به منظور پرهیز از هرگونه مشکلات ناشی از مهاجرت غیرقانونی و تروریستی بهبود بخشد.

 

تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی نوشت: آمریکا با نهادهای اتحادیه اروپا همچون پارلمان و کمیسیون اروپا بر سر کشورهای بلغارستان، کرواسی، لهستان، رومانی و قبرس که عضو کشورهای اتحادیه اروپا هستند، درگیر بوده و خواهان آن است که این چند کشور باید روادید آمریکا دریافت کنند، این درحالی است که کمیسیون اروپا در سال 2016 خواستار آن شد تا آمریکا با این پنج کشور به مانند 23 کشور عضو شنگن درمورد روادید آزاد عمل کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------