بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش در جورجیای آمریکا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , گروه تروریستی داعش
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که یکی از اعضای گروه تروریستی داعش به اتهام استخدام تروریست و انتشار فهرست قربانیان آینده این گروه تروریستی دستگیر شد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دادگستری آمریکا روز سه شنبه با انتشار یک اطلاعیه خبری اعلام کرد که یکی از اعضای گروه «خلافت سایبری متحده» - یکی از گروه‌های وابسته به داعش- دستگیر و به استخدام تروریست و انتشار فهرستی از قربانیان آینده این گروه تروریستی متهم شد.

 

در این اطلاعیه خبری آمده است: «در آوریل ۲۰۱۶، (کیم آن) وو به خلافت سایبری متحده، گروهی آنلاین پیوست که با داعش بیعت کرده و به اجرای حملات آنلاین و نفوذ سایبری علیه شهروندان آمریکایی متعهد شده بود».

 

در ادامه این اطلاعیه خبری آمده است که «خلافت سایبری متحده فهرستی از افراد را به همراه آدرس‌هایی از نیروهای نظامی و مقامات وزارت امور خارجه آمریکا منتشر کرد که اعضای داعش مأمور قتل آنها شده بودند».

 

گفتنی است که در فاصله ژانویه تا فوریه ۲۰۱۷، کیم آن وو افراد دیگری را برای خلق محتوایی آنلاین به حمایت از داعش استخدام کرده است؛ از جمله انتشار فیلمی ویدئویی علیه یک گروه غیرانتفاعی در شهر نیویورک که با افراط گرایی اسلامی مبارزه می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------