هیل: جو بایدن نامزد انتخابات 2020 می شود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , جو بایدن
تارنمای خبری 'هیل' در گزارشی اختصاصی به نقل از یکی از قانونگذاران کنگره خبر داد که 'جو بایدن' معاون 'باراک اوباما' رئیس جمهوری سابق آمریکا به جمع داوطلبان نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 می پیوندد. 

به گزارش ایرنا، هیل روز گذشته (سه شنبه) نوشت: جو بایدن در مورد احتمال شرکت در رقابت های انتخاباتی 2020 تلفنی به یکی از اعضاء کنگره گفته، امتحانش می کنم.

 

معاون اوباما در این گفت وگوی مختصر احتمال بکارگیری برخی ایده های انتخاباتی این قانونگذار را جویا شد و از وی دعوت کرد تا در آینده نزدیک با او دیدار کند.

 

هیل به نقل از این عضو کنگره که نام وی را فاش نساخت، نوشت که بایدن جزییات مکان و زمان اعلام ورود به گردونه انتخابات را اعلام نکرد.

 

با این حال 'بیل روسو' (Bill Russo)، سخنگوی بایدن از تایید قطعیت ورود وی به رقابت های انتخاباتی سر باز زد و گفت: (بایدن) هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و تغییری پیش نیامده است.

بایدن صبح شه شنبه به وقت محلی در واشنگتن دی سی و در جمع آتش نشانان به احتمال ورود خود به رقابت های 2020 اشاره کرد و در حالیکه جمعیت شعار 'نامزد شو، جو!' سر می دادند گفت: از انرژی که زمان حضور من در این مکان نشان دادید قدردانی می کنم. مدتی بیشتر آن را ذخیره کنید. شاید دو سه هفته آینده به آن نیاز داشته باشید.

 

هیل خبر داد که بایدن 76 ساله تیمی از مشاوران انتخاباتی را برای زمان اعلام ورود به رقابت ها را گرد آورده است. پیش بینی می شود که بایدن اوائل آوریل (اواسط فروردین) قدم به عرصه انتخابات بگذارد.

 

نتایج نظرسنجی داشنگاه مانماوث (Monmouth) نشان می دهد که بایدن پیشتاز داوطلبان نامزدی حزب دمکرات است و 28 درصد آرا پاسخگویان را به خود اختصاص می دهد.

 

'برنی سندرز' سناتور مستقل ورمونت با 25 درصد رقیب اصلی او در رقابت های درون حزبی به شمار می رود.

 

'کاملا هریس' سناتور دمکرات کالیفرنیا با 10 درصد و 'الیزابت وارن' سناتور دمکرات ماساچوست با هشت درصد جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------