آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

سئول: آمریکا و کره شمالی نمی‌خواهند به گذشته برگردند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ و اون
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (یکشنبه) اعلام کرد آمریکا و کره شمالی هر دو نمی‌خواهند به گذشته پرتنش و مبتنی بر تقابل بازگردند.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود، اظهار کرد: آمریکا و کره شمالی نمی‌خواهند به وضعیت پیش از سال ۲۰۱۷ که دچار تنش و تقابل بود بازگردند.

 

به گفته این مقام سئول، پیونگ یانگ و واشنگتن هر دو شاهد این بودند که پیشرفت عمیقی داشته‌اند که با توجه به این پیشرفت بازگشت به گذشته در عمل دشوارتر شده است.

 

پیش از این رهبران آمریکا و کره شمالی در اواخر فوریه دومین دیدار خود را در ویتنام برگزار کردند؛ دیداری که البته بدون دستیابی به هیچ توافقی پایان یافت.

 

این مقام ارشد ریاست جمهوری کره جنوبی در این زمینه اظهار کرد: هر چند دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در هانوی به توافقی منجر نشد اما با این حال واشنگتن و پیونگ یانگ هر دو به اراده سریع در راستای ادامه مسیر دیپلماسی و مذاکره اشاره کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------